عکس های عریان گلشیفته فراهانی در فیلم جای اژدها
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 3708
نویسنده : Download93

فراهانی چندی پیش در اظهاراتی که همراه تصاویر وی در نشریه مد wox که در نمایش عکس های عریان سابقه دارد- گفته بود که از حجاب متنفر است.از دیگر سو گلشیفته فراهانی در فیلم “جای اژدها” براحتی دوگاری اسکات بازیگر مرد فیلم  را می بوسد و با لباس خواب در کنار وی در تختخواب هتل می خوابد و صحنه های نیمه برهنه وی با دوگاری اسکات که نقش دوست پسر وی را دارد، سکانس های دیگر فیلم را شکل داده اند. اینجاست معلوم می شود که چرا این هنرپیشه جوان پیش از این موفق، باید از حجاب متنفر باشد.

اما در نهایت وقتی استفاده تبلیغاتی این ستاره ها به پایان می رسد اندک اندک حتی نشریات مبتذل مد هم به سراغ آنها نخواهند رفت و تازه تلخی غربت و مزه گس آلت دست شدن حس می شود. احساس بدی آنقدر بد که تلخی آن را حتی می شود از یادداشت پدر گلشیفته یعنی بهزاد فراهانی حس کرد.اما چه باید کرد که الغریق یتشبث بکل حشیش کسی که در حال غرق شدن است به هرچیزی چنگ می زند- و همین شد که هر روز گلشیفته بیش از دیروز پل های پشت سرش را خراب کرد و از آن سو هم نتوانست تا جای پای محکمی برای خودش دست و پا کند. حالا گلشیفته فراهانی در فیلم های دست چندم بازی می کند و با مجله های مد- و نه سینمایی- مصاحبه می کند و در این سو پدرش یادداشت های ملتمسانه می نویسد: اما خود کرده را تدبیر نیست!!!

خدا همه رو به راه راست هدایت کنه!!!


باکس 24

:: موضوعات مرتبط: بازیگران , ,
:: برچسب‌ها: تصاویر برهنه گلشیفته فراهانی , عکسهای لختی گلشیفته فراهانی , فیلم لخت گلشیفته فراهانی , عریان گلشیفته فراهانی روی تخت خواب , بدن لخت گلشیفته فراهانی روی تخت کنار بازیگر مرد , بی بندباری از گلشیفته فراهانی , فیلم جای اژدها با بازی گلشیفته فراهانی , گلشیفته و بوس دادن به دوگاری , گلشیفته روی تختخواب بدون لباس , دوست پسر فراهانی , عکس های جنجالی گلشیفته فراهانی , صحنه های برهنه گلشیفته فراهانی , دانلود , سکانس لختی گلشیفته فراهانی رو تخت , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
ملی در تاریخ : 1393/2/23/download93 - - گفته است :
خدا مرگش بده.خاک عالم بر سر خودشو خانوادش.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: